در سال گذشته اوت گوگل رسما اعلام کرد که انتقال وب سایت شما از http به https باعث افزایش رتبه می شود.
از آنجا که گوگل تنها مکانی است که وب سایت ها برای به دست آوردن رتبه بندی در تلاش هستند و پس از به روزرسانی ، همه وب سایت خود را از http به https منتقل می کنند. اما بزرگترین سوال اینجاست که انتقال چگونه بر رتبه بندی وب سایت تأثیر می گذارد و چرا گوگل به ما پیشنهاد انتقال داده است.
تأثیر HTTPS در وب سایت
همه اینها بستگی به این دارد که مخاطب وب سایت هستید یا به دلیل داشتن وب سایت خود ، یک تجربه خوب وب سایت به رمزگذاری قابل اعتماد شخص ثالث نیاز دارد. برای پیاده سازی https در وب سایت خود مهم است که بدانید چگونه https را کاملاً در وب سایت حل کنید.
https امن به منظور ارائه مجوز و دادن تجربه ایمن از انجام هرگونه معامله از طریق وب سایت ایجاد شده است. تبادل اطلاعات دیجیتالی ایمن باید به منظور جلوگیری از دسترسی از منابع غیرمجاز ایمن باشد. HTTPS این امکان را فراهم می کند. از بسیاری جهات https شبیه http است زیرا از همان قوانین پروتکل پیروی می کند.
تأثیر HTTPS در سئو
شناخته شده و معمول برای همه این است که وب سایت دارای https امن برای استفاده و انجام هرگونه معامله است. این بدان دلیل است که کاربر شناخته شده است که اطلاعات مشترک وی با سطح اضافی رمزگذاری ایمن است. به همین دلیل مردم تصمیم می گیرند هر نوع درگیری با وب سایت را انجام دهند و فعالیت هایی مانند خرید را انجام می دهند. این سیگنال های رتبه بندی را به گوگل و در نهایت وب سایت شروع به رتبه بندی می کند.
درباره این سایت